Ik ben Lot, 10 jaar. Een spontane, gezellige, lieve, stoere meid. Heb een Nederlandse uitstraling. Ik zit al 2 jaar op musicalles en heb een rol gespeeld in de musical sjakie en de chocoladefabriek. Ik zing de hele dag door. Vooral Vajene en Glennis Grace vind ik erg goed. Ik zit op atletiek. Ik wil heel graag verder met acteren en zingen.