Ik heb al meerdere keren mee gedaan aan een musical. Waarvan ik 1 keer de hoofdrol had. (Charlie in Charlie en de chocolade fabriek) Ik spreek ok vloeiend Duits, omdat ik een paar jaar in het buiten land heb gewoond (Zwitserland.) Ik kan best goed acteren en me goed in leven in een rol. Ik kan ook wel een beetje zingen. Omdat ik in musicals heb gespeeld weet ik hoe het is om onder druk te werken. Ook weet ik dat als je ergens aan begint dat je het goed af moet maken. En dat het af en toe een keer tegen kan zitten.