na vier jaar amateur toneel en 15 jaar als zwartepiet acteur voor theater producties en intochten en bedrijfs bezoeken ben ik op zoek gegaan na een nieuwe hobby zo kwam ik op het idee om te gaan figureren in films mijn eerste ervaring was met de film redbad onder de regie van roel reine mijn functie in die film was edelfigurant ruiter en stuntruiter ik ben daar 3 weeken actief geweest op de set zowel met dag en nacht shots ook wat kleine rollen gehad zonder tekst een geweldige ervaring verders heb ik 4 jaar lang een eigen bedrijf gehad in de internationale paarden topsport dat bedrijf heb ik een aantal maanden geleden opgeheven omdat ik opzoek was na een nieuwe uitdaging in een andere sector en niet meer voor me zelf nu ben ik tot op heden nog werkzoekende helaas maar wel de voledige beschikbaarheid om te figureren ; ) dat is weer het voordeel ik ben zeer gemotiveerd ik hoop hier jullie voldoende te hebben ingelicht vriendelijke groet bart vugts