Ik heb twee jaar in een musicalgroep gespeeld (Theatergroep Kinderspel te Waalre). Het eerste jaar hebben we 'De Fakir en de Tulp' gespeeld. In dit stuk speelde ik een haremmeisje. Het tweede jaar hebben we 'Alice in Wonderland' gespeeld. Hierin speelde ik de gekke hoedenmaker. Voor beide musical hebben we een cd opgenomen. Het eerste jaar deed ik alleen mee in het koor (qua zang), in het tweede jaar had ik een solo nummer. Daarnaast heb ik op mijn (vrije-) basisschool elk jaar een toneelstuk gedaan, met als eind toneelstuk 'Midzomernachtsdroom' waar ik Helena in speelde. Daarna heb ik een ballerina gespeeld in Billy Elliot op de middelbare school. Toen ben ik naar Engeland verhuisd om mijn VWO af te maken. Die 2 jaar heb ik Drama (& Theater studies) gevolgd als eindexamenvak. Dit was op een hoog niveau zowel praktisch als theoretisch. Ik heb daar, onder andere, workshops gehad van Frantic Assembly en van een docent van de theaterschool RADA in Londen. Ook heb ik in Amsterdam aan de Vooropleiding Theater Nederland een cursus gevolgd.