Hallo... ik ben André en ik kom uit Hoorn. Ik ben erg creatief, flexibel, sportief maar ook erg optimistisch. Voor mij bestaat het hele leven uit kansen, jezelf tonen maar ook vooral jezelf zijn. Ik hoop dat ik het via deze manier kan uitoefenen om zo te kijken wat er op mijn pad komt, Ik ben nu al twee jaar bezig met teksten schrijven en met het oefenen van mijn stem. Ik wil graag een rapper worden in de nederlandse maar ook engelse scene. Ik ben al lange tijden opzoek naar een producer die mij daarmee kan helpen en ik hoop ook op deze manier vrienden te kunnen maken, Verder studeer ik ondernemer Horeca om later mijn eigen lounge te beginnen. Op het moment erg druk maar als er kansen in mijn weg staan schuif ik die niet opzij. Je hebt maar één leven en daar wil ik volop gebruik van maken. Ik hoop hiermee jullie te kunnen informeren wie ik ben en wat ik zoek. Laat me wat weten als je interesse in me hebt. Groetjes :)