Hoi, mijn naam is Mirthe! Ik ben 15 jaar en zit in de 4e klas op het VWO. Ik hou al mijn hele leven ontzettend van alles wat met toneel, acteren, zingen en dansen te maken heeft. Zo heb ik meerdere jaren op toneelles gezeten, o.a bij Fanwork musicals waar ik een jaar lang toneelles heb gekregen van Yvonne Coldeweijer. Verder hou ik erg van sport en doe ik al 10 jaar aan hockey.
vraag mij voor
Ik ben erg geïnteresseerd in filmklussen en vind eigenlijk alle acteerklussen ontzettend leuk!
bijzonderheden
Ik ben een ondernemend en sociaal persoon. Ik hou ervan om met mensen te zijn, maar weet ook goed wat ik wil en ben niet bang om mijn mening te geven, maar ik sta ook enorm open naar de mening van anderen en kan dan ook goed samenwerken.