Hallo ik ben famke, ik ben 13 jaar oud. Ik wil al vanaf dat ik 6 jaar oud was een actrice worden, daarom heb ik ook heel lang op toneel lessen gezeten. Door privé redenen moest ik daar helaas mee stoppen,m. Maar ik ga me binnekort ook weer aanmelden en audities doen voor de noorderlingen. Mensen zeggen altijd dat ik een goede actrice ben, zelf vind ik dat ook wel. Ik kan goed mijn passie kwijt in acteren en ben er ook al wel ervaren in.
vraag mij voor
(School/Drama) series/films, korte films.
bijzonderheden
Meestal druk, maar in toneel kan ik mijn rust en concentratie vinden