Ik ben een 20 jarige student, opgegroeid in Wageningen en studerend in Nijmegen. Ik vind films erg interessant, niet alleen om naar te kijken maar ook de techniek erachter en om erover te praten. Hierom heb ik mij ingeschreven bij Filmpeople als figurant, om zo een keer een kijkje op een set te kunnen nemen. Ook spreek ik naast Nederlands, vloeiend Duits (zonder accent) en aardig goed Engels (helaas nog niet accentvrij). Ook kom ik in het Spaans enigzins goed terecht (maar wel met een sterk accent en fouten). Misschien dat ik hiermee een keer kans maak als edelfigurant ;)