Hoi! Ik ben Lars en ben net begonnen met acteren. Als kind speelde ik vaak toneel en ook had ik de hoofdrol in elke schoolmusical. Nu ik wat ouder ben, en ik opzoek ben naar wat ik echt leuk vind in het leven, wil ik mezelf meer richten op acteerwerk.