Ik hou ervan om een personage te spelen en in de karakter te verdiepen. De interesse kwam eerst vanuit de fantasie dat ik had toen ik klein was, ik speelde met mijn vrienden als mijn favorieten super helden in een soort nep aktie gevechten. Aan het einde van mijn basisschooltijden organiseerde mijn klas een toneelstuk als afscheid en uiteraard deed ik mee. Hier realiseerde ik ook dat ik van acteren hield. In voortgezet onderwijs zat ik in een drama club en speelde wat meer stukjes en verdiepte ik me er meer in.