Ik ben een enthousiaste gemotiveerde jongen van 14 jaar en zou willen graag starten als (edel) figurant omdat ik acteur wil worden. Ik zit nog op de middelbare en maak zelf YouTube filmpjes. Eigenlijk ben ik bijna altijd bezig met filmen. Mijn motivatie is heel simpel, ik vind het onwijs leuk om te doen.