Mijn naam is Emmanuel Osei-Baning en ik ben 20 jaar oud en woon in Amsterdam. Ik heb nog geen echte ervaring als acteur. Zelf heb ik kort geleden wel auditie gedaan voor de rol van Eben voor de NPO web serie Rakhi en Peppe en bij de laatste ronde gekomen maar de rol helaas niet gekregen. Voor de rest kijk ik ernaar uit om mijn portfolio op te bouwen.
trackrecord
Auditie gedaan voor de rol van Eben voor de NPO web serie Rakhi en Peppe en bij de laatste ronde gekomen. Gefigureerd in SKAMNL en Brugklas.
vraag mij voor
Ik sta voor alles open.
bijzonderheden
Zelf ben ik heel sociaal en breng ik altijd een positieve sfeer met mij mee wat een goed effect heeft op mijn omgeving. Verder kijk ik nergens tegen op en houd ik ervan om mijzelf uit te dagen. Ik probeer ik overal altijd het beste van te maken en mijn volle 100% te geven.