Hier isse dan! Na 32 jaar bij de KLM te hebben gevlogen, ga ik mijn jeugddroom achterna....nl de figurantenwereld! Ben een levenslustige dame van 58 die nog van alles wil. Stage/figurant/toneel/film/tv/reclamespots...ga maar door. Als je mij een kans geeft, zal ik je zeker niet teleurstellen!
trackrecord
Heb altijd al wat in de filmwereld willen doen maar ben bij de KLM blijven 'hangen' Nu eindelijk tijd om een een poging te wagen in de filmwereld?! Heb 2 x met Expeditie Robinson meegedaan, De zwakste schakel, We are family ..I know... dit is allemaal tv maar ik ben bekend met opnames. Ook veel op toneel gestaan en heb jarenlang een eigen band gehad en zing nu in een gospelkoor!
vraag mij voor
kom maar op! lees: casting-assistente/figurant/toneel/reclame enz