Ik ben 16 jaar, zit in gymnasium 5 op het nieuwe lyceum. Ik heb een paard, ik heb gehockeyd, gedanst en twee jaar Masquerade les gehad. Ik hou van lezen en films/series kijken, en afspreken met vrienden. Ik ben een harde werker, en erg enthousiast over dingen die ik graag wil bereiken. Ik wil diergeneeskunde studeren, maar ik droom de laatste echt heel vaak over een acteercarrière, of misschien een modellencarrière (ik ben alleen 1.70 m dus net iets te kort). Ik ben echter wel een beetje verlegen aangelegd en heb dus nog veel te leren. Ik ben ook creatief, en ook wel geïnteresseerd in het produceren van verhalen/films.
vraag mij voor
Figureren, sciencefiction, kleine rol, familie(drama), films met paarden of andere dieren
bijzonderheden
Ik kan heel goed met dieren omgaan, vooral met paarden en het lijkt me heel erg gaaf om met paarden en acteren gecombineerd te werken.