Ik heb van jongs af aan rond me 6/7e jaar altijd mee gedaan als figurant tot een jaar of 16 daarna ging ik de Horeca in. Ik had een enkele keer als stand in voor de hoofd personage gewerkt en soms assisteerde ik op de set met dingen af bouwen en opruimen aan het einde van de dag. Ik zou graag dit weer op willen pakken nu ik geen Horeca meer doe. En het lijkt mij erg leuk om met script schrijvers samen te werken en van te leren. Ik heb altijd all een verhaal voor een fantasy game willen schrijven maar nooit echt ver gekomen want deed het aleen en ik werk het best samen met creative geesten. Het lijkt me het leukst wat over fantasy, si-fi, comedy, drama, dromen, poezie en iets philosophies te gaan schrijven. Maar natuurlijk ook graag weer op de set assisteren mischien beginen als stagere en en natuurlijk het figureren.