Hallo,ik ben Noia. Ik heb in 2021 de havo afgerond op het koning willem 2 college, naast de muzische afdeling die ik daar volgde, werkten wij ook meerdere keren samen met studenten van het fontys waar theaterstukken uit voort kwamen. Na de Havo ben ik veel verschillend horeca werk gaan doen, nu ben ik al een aantal jaren blijven hangen bij een kleine, muzikale bruine kroeg. In september 2025 ben ik begonnen met een 3 jarige training aan de Meisner toneelacademie in Den Bosch waar ik erg enthousiast van word. Ik heb erg lang paard gereden en ik heb op een professionele manier kendo beoefend (japans zwaardvechten). Sinds kort ben ik ook begonnen met drummen. Ik heb een Koreaanse moeder en een Nederlandse vader, dat geeft mij een semi-Aziatisch uiterlijk. Mijn vader is zelfstandig artiest. Hij verzorgt vaak de animatie als vuurspuwer/vreter en nar. Je kan wel zeggen dat ik het plezier in acteren van hem heb, ik treed dan ook een aantal keer per jaar met hem op in verschillende vormen van straat entertainment. De kostuums en attributen maken we dan ook zelf.