Ik ben laatst figurant geweest, dat vond ik leuk om te doen. Het lijkt me dus leuk om dat nog een keer te doen. Of een klein rolletje. Verder ben ik een rustige, nette beleefde jongen van 13 jaar: Die van aanpakken weet en goed kan samenwerken. Maar ook prima zelfstandig kan werken en bereid is om nieuwe dingen te leren. Verder zit ik op school (mavo) en sport ik regelmatig. Ik doe aan waterpolo en nunchaku.