Ik heb zo’n 5 jaar op toneel les gezeten, ik heb audities gedaan voor onderandere brugklas en daar ben ik niet doorgekomen omdat ik er net wat te jong uitzag. Ik wil graag gaan acteren omdat ik dat super leuk vind om te doen en ik denk dat ik daar talent voor heb