Ik heb momenteel niet veel ervaring met de tv wereld maar wel veel interesse. Ik heb in het verleden wel eens een figuranten rol gedaan in een videoclip die helaas vrij vroeg eraf is gehaald. Ook heb ik 1 keer gewerkt bij de ontvangst en aanmelding van de miljoenen jacht voor een school opdracht. Daarbuiten heb ik wat typetjes mogen spelen met mijn entertainment stages en opleiding en heb ik ook met schoolmusicals altijd een liefde gehad voor de grotere rollen en die met wat geluk ook gekregen. Ik wil eens kijken of met deze passie ik op deze manier nog verder kan komen in de wereld van acteren of mogelijk model staan of figurant zijn. Voor nu is alles een leuke uitdaging en hobby en wie weet later een beroep