Ik zit sinds kort op ballet, heb meegedaan aan talentenshow met acteren, bijvoorbeeld een uitbeeld toneelstuk. Ik heb ook gezongen. Ik zit nu in een theatergroep op school. Ik heb toen ik zes was in een toneelstuk over Kerstmis gespeeld. Toen speelde ik een van de Drie Koningen. Ik wil actrice worden en ik wil zo vroeg mogelijk beginnen. Kan u mij helpen?
vraag mij voor
Ik wil heel graag de acteerwereld in. Dus alles wat daar mee te maken heeft, is waar ik geïnteresseerd in ben. Dus figureren, acteren in reclames, short films, films, series, etc.
bijzonderheden
Ik ben gedisciplineerd en gemotiveerd om te acteren. Ik leer ook snel en luister goed naar wat er moet gebeuren. Ik kan ook een beetje improviseren