Ik ben 19 jaar oud en heb voor lange tijd al willen acteren. Ik heb echter nooit veel tijd gehad om me erin te verdiepen maar heb er nu tijd voor gemaakt. Ik denk dat ik kan uitgroeien tot een goede actrice en wil daarom nu beginnen. Gezien de filmwereld mij nog compleet onbekend is, lijkt het me verstandig om te beginnen met figuranten rollen. Verder, ongerelateerd aan mijn acteerambities:
ik ben in juli geslaagd van het gymnasium, profiel EM + debatteren + scheikunde (school: Carmel College Salland);
ik heb toen ik 13 jaar oud was een jaartje op toneel les gezeten maar ik ben gestopt ivm weinige aanmeldingen in mijn regio;