Zo af en toe vind ik het leuk om figureren. Ik heb nu een viertal keren gefigureerd in een productie, Daarnaast heb ik een klein rolletje gespeeld in een afstudeerfilm. In mijn werk heb ik tijdens assessments en trainingen als trainingsacteur opgetreden. Dit vond ik erg leuk en overweeg in de toekomst dan ook een opleiding tot professioneel trainingsacteur te gaan volgen. Ik heb een fulltime baan en geen hoogdravende ambities.