Ik doe sinds jongs af aan al dingen met muziek en theater. Gedurende mijn middelbare school volgde ik een speciaal traject waardoor er meer aandacht werd besteedt aan theater. Verder hoop ik volgend jaar 'audiovisuele vormgeving' te studeren in Utrecht.