Sinds kort ben ik dichter bij huis gaan studeren (in Nijmegen) en heb ik meer vrije tijd om te werken. Een van de dingen die ik graag zou willen doen, al is het alleen voor de ervaring en omdat ik het leuk vind, is hier en daar acteren/figureren. Erg veel ervaring heb ik hier niet mee, maar ik heb vroeger (tot mijn twaalfde) wel bij een theaterclub gezeten en daar ook korte filmpjes mee gemaakt. Ook zat ik nog een tijdje bij de musical op de basis en middelbare school maar dat is kort voor de bovenbouw wel gestopt. Ik wil dus graag terug komen in het acteren omdat ik het zo leuk vond om te doen en omdat mij altijd is gezegd dat ik er talent voor heb, vooral als het om dramatische scènes gaat.