Hoi, ik ben Dide de Vocht! Ik ben 12 jaar oud en ik woon in Odiliapeel (Noord-Brabant) Ik wil al sinds dat ik 5 ben actrice worden, omdat ik acteren heel erg leuk vind om te doen. Sinds mijn 6e tot mijn 10e heb ik bij een toneelclub gezeten: Drama Kids. Ik heb in 6 musicals gespeeld en een film is een grote droom van mij! Ik heb daarvan 5 keer de hoofdrol gespeeld. Ik zit nu in de brugklas waar ik ook aan acteren werk, acteren is mijn passie en ik vind dit het leukst om te doen!