Hallo! Mijn naam is Roy van Lent 30 jaar en woonachtig in Nuenen (vlakbij Eindhoven), waar ik gelukkig ben met mijn vriendin en vader van 2 mooie dochtertjes. Ik ben werkzaam als Machinist bij de Nederlandse Spoorwegen. Ook heb ik een tijdje gezongen onder mijn eigen naam (zie YouTube). Hoewel ik altijd grote interesse heb gehad in acteren, ben ik helaas nooit aan een studie begonnen. Waarom? Geen flauw idee, misschien heeft het er mee te maken dat ik niet uit een acteer familie kom, of wist ik nooit goed waar ik moest beginnen. Wel heb ik een aantal keer auditie gedaan voor films, maar helaas door gebrek aan ervaring of te jong, ben ik nooit uitgekozen. Maar mijn interesse bleef bestaan, zo ook nu. Je moet ergens beginnen. En ook al ben ik bijna 31, ik voel me nog hartstikke jong. Vaak improviseer ik in mezelf, speel rollen na, en probeer daar ook een eigen draai aan te geven. Ik zou het daarom ook geweldig vinden, om in een film/serie/reclamefilm/theater of wat dan ook te kunnen spelen.
bijzonderheden
Ik heb een groot inlevingsvermogen en aanpassingsvermogen