Ben gepensioneerd .was eigenaresse van een kapsalon. Doe mee met een ouderenproject Goudendans en Dans Allong Heb mee gedaan met de musical Bambi gespeeld door 2e jaars leerlingen van koningsacademie s,Hertogenbosch. Ik was de oma van AnneThijs Stegeman met tekst..