Hoi, ik ben Julia! Ik kom oorspronkelijk uit Duitsland maar spreek ook heel goed Engels en Nederlands (daar zou je wel kunnen horen dat ik Duits ben). Ik hou van zingen en ben altijd positief en vrolijk. Vrienden zouden mij als heel enthusiast, vermakelijk en uniek omschrijven. Ik zou zeker zeggen dat nix te gek voor mij is! Dus, let's have some fun!!