Ik ben een energiek persoon met een open uitstraling. Ik ben empatisch, een harde werker en leergierig. Ik zit nu in 6 vwo en wil volgend jaar audities gaan doen voor toneelopleidingen tijdens een tussenjaar. Dus ik wil nog meer ervaring opdoen! Ik heb al veel toneel, dans en zanglessen gevolgd. Ik vind dit heerlijk om te doen en om hier mee bezig te zijn.