hey, ik ben Jente ik ben 13, maar ik zie er wel iets ouder uit. Ik woon in Amersfoort. ik ben 170, en heb blond haar, maar ik vind het leuk om het rood te verven. Ik ben een klein beetje alternatief en ik val op meiden. ik heb in mijn leven veel geacteerd, zat in musicalselectie, heb meegedaan aan Holland Opera, Hoofdrol met solo in groep 8 eindmusical en ik zit op zang- en gitaarles ook heb ik meegedaan met een filmpje waarmee we kinderen tafels leerden. Ik wil later graag actrice worden en ik ga er hard voor werken.