Mijn enthousiasme wil ik graag ergens in kwijt kunnen en dit lijkt mij de perfecte plek! Door corona ben ik helaas (tijdelijk) mijn baan kwijt en heb ik dus zeeën van tijd. In de horeca heb ik geleerd om fulltime te acteren :) Nee ik hou van mijn werk, maar wilde dit altijd al eens proberen. Als persoon ben ik spontaan, energiek, behulpzaam en ondernemend. Ik heb een opleiding hotelmanagement en communicatie afgerond, dus snugger ben ik ook wel. Mijn geweldige humor krijg je er gratis bij :)