Ik ben Eline. Ik ben 14 jaar en ik zit in de 2de op de middelbare school. Ik wil later heel graag actrice worden. Ik heb niet heel veel ervaring met acteren, maar ik zit 2 jaar bij de toneelgroep op mijn school. Ook zit ik sinds kort bij een toneelschool. Dat vind ik zelf heel erg leuk. Ik vind dat leuk omdat ik bij het acteren echt iemand anders kan zijn. En dan durf ik ook meer. Echter heb ik nog niet kunnen optreden vanwege Corona. Wel heb ik met mij toneelgroep op school een film uitgebracht. Ik weet dat ik geen podium vrees heb want ik had in de musical van mijn groep 8 een grote rol. Ook zit ik sinds mijn vierde al op klasiek ballet en daar hebben we elk jaar een optreden. Dat vind ik altijd erg leuk. Ik zou graag meer acteer ervaring willen op doen.