Ik ben nu 1,5 jaar bezig met acteer werk in verschillende producties variërend van studenten producties tot professionele producties. De liefde voor het vak heeft me gegrepen en alle rollen speel ik met veel passie. Denk ook actief mee, met wat ik zie op de set, wat er nu al bij menig productie toe heeft geleid dat ik als figurant vaak toch nog tekst kreeg.
Gezellig stylisch type. Ben erg goed in het inleven in de rol die gevraagd wordt waardoor ik vaak meer teksten / rol uitbereiding krijg dan de oorspronkelijk de bedoeling was. Kan erg goed emotie tonen