Hallo, ik ben een jongen die graag voor een camera staat en waar de aandacht op is gericht. Ik ben een sportieve jongen die verschillende sporten uitoefend. Ik heb zelf geen acteur ervaring omdat ik hier in zuid-limburg jammer genoeg geen acteur school hebben waar ik zelf ook heel erg van baal. Ik hoop een kans te krijgen om te laten zien dat ik het wel kan. Hoop dat ik snel wat terug hoor.