Hi! Ik ben Nora, 17 jaar en ik ben een spontane meid! ik sta voor de klas in groep 8 op het sbo, daarnaast werk ik in een animatie team. Ik hou van gezelligheid en even een praatje maken, daarnaast sta ik natuurlijk graag voor de camera en hou ik ervan om nieuwe dingen te proberen ! :))
trackrecord
Ik heb jaren bij telekids musical school gespeeld, hier heb ik verschillende voorstellingen gespeeld. Daarnaast heb ik 2x met het Efteling theater meegedaan. Pinokkio en Klaas vaak. Ik heb ook meegedaan aan miss teen!
vraag mij voor
Theater, film, shoots!
bijzonderheden
Ik ben geduldig en zelfverzekerd! Ik ben wie ik ben en ik durf dit te uiten, doordat ik als net beginnende juf voor de klas sta zie ik mezelf wel als een doorzetten. Makkelijk is het niet, maar wie houdt er nou niet van de uitdaging ?