Hoi, ik ben Chloe Verkerk. Ik ben 15 jaar oud. Ik ben fan van heel veel bands, films en series, waaronder BTS en Why Don't We. Mn vrienden zijn er wel een beetje klaar mee om de hele dag over Why Don't We en BTS te horen haha. Ik doe havo en zit in derde klas. Ik houd heel erg veel van muziek, musicals en theater. Ik zit op handbal en ben een van de keepsters uit mijn team. Sinds ik 11 jaar ben zit ik al op handbal en mijn team is heel erg leuk.
trackrecord
Ik heb mogen figureren bij de Ludwigs van Nickelodeon en heb mee gedaan aan een fotoschoot van My Body My Rules. Ik heb 1 jaar op een musical school, InsBlau gezeten en heb ook een tijdje drama gevolgd bij mij op school.