ik speel zins dat ik 6 ben toneel. Ben daar nog steeds mee bezig. daar buiten heb ik meerdere keren op een podium gestaan voor een klein plubliek. ik doe als zins mijn 8e circus en daar door heb ik ook podium er varing. ik wil graag meer ervaring met voor de camera staan