Hi, Ik ben Evy en ven 13 jaar oud en wil actrice worden. Ik vind het leuk om me in te leven in karakters. Ik skate met stuntskates, hou van spannende series, dans, zing en acteren, ben creatief en vind het leuk om balans - en klim uitdagingen aan te gaan. Als ik me goed voel krijg mensen gouw aan het lachen en troost ik gemakkelijk. Soms ben ik verlegen maar als ik op mijn gemak ben heel enthousiast en initiatiefrijk. Ik zou graag serieus aan een acteercarrière werken. Groetjes Evy
trackrecord
Veeldingen privé en met acteerlessen maar helaas nog geen professionele ervaring