…hallo, Ik ben Shanti, wat vrede betekent, streef ernaar om in vrede te leven. Relativeren en zelfkennis heb ik eigen gemaakt. Sociaal bedreven en empatisch. Humor (lachen om niet) heeeerlijk. Zing met 2 meiden (amateurs)Nederlandstalige liedjes. We noemen ons ‘De oppeppers’ Gluren bij de buren. Culturele festivals waar we ‘gekkigheid ‘ brengen. Gewoon voor de Fun. Het kind in mij altijd meespeelt. Oma van bijna 4 jongens