Ik ben Isa, prettig nieuw in deze kant van het internet. Ik vind het altijd leuk om voor de camera te staan, en om mensen blij te maken met iets. Ik ben zelf een internationale ruiter, dat houd in dat ik Europese wedstrijden doe. Ik ben een enorme dierenvriend. Ik ben 15 jaar en zit in 4 mavo in Breda, ik heb het hier super, maar ik zoek alvast iets nieuws voor later.