Hoi, ik ben Cinchillia en heb een grote liefde voor films en musicals, mijn droom is dan ook ooit ergens te komen spelen! Ik heb twee jaar op de Academie voor Popcultuur gezeten en hier mij ontwikkelt op muzikaal gebied, daarnaast zat ik ook op de Docent Theater opleiding te Leeuwarden. Momenteel ben ik bezig met het leren van piano om wat eigen liedjes te kunnen maken, maar heb daarnaast veel vrije tijd. Ik zou graag ergens aan mee willen doen, stuur mij gerust een berichtje! Groetjes Cinchillia