Ik ben Stella, ik woon in Amsterdam met mijn vader moeder en zus. Ik acteer al 4 jaar bij jeugd Theather school TIJ waar ik elke kerstvakantie in de stadsschouwburg mag spelen en om het jaar in de grote zaal van de opa met ons eigen stuk. Ik hou heel erg van zingen, dansen, kunstschaatsen en leuke dingen doen met vrienden. Ik ben sociaal, creatief en zorgzaam en vind het leuk om bezig te zijn en mensen te helpen.