Ik heb ongeveer 60 figuraties gedaan de laatste 3 jaar. Ik ben ex arts en ex ondernemer van een grote computerzaak. De laatste jaren ook actief geweest als hoofdredacteur van een glossyblad. Ik ben altijd beschikbaar en mijn passie ligt echt nu bij de figuraties. Het contact met de andere figuranten en de verschillende locaties vind ik bijzonder leuk. Ook het bijwonen van tv opnames en de spanning die het met zich meebrengt zijn eveneens leuk om mee te maken. Het live meemaken hoe een film wordt gemaakt is een voorbeeld daarvan. Voor mij is het reizen geen probleem. Ik zou dan ook graag bij u aan meerdere figuraties willen meemaken. Ik zie er niet als 71 jarige uit maar wordt meestal op 50-55 jaar oud geschat. Rollen als grijze opa zijn dus voor mij nu nog niet geschikt. Bovendien voel ik mij nog erg jong