Heb vroeger wel op theater/toneel school gezeten alleen nooit verder mee gegaan en altijd aan het werk geweest in de zorg. Sinds kort toch de stap genomen om meer ervan te proeven bij te beginnen als figuranten rolletjes en misschien uiteindelijk meer..