Ik ben onervaren in de filmwereld, maar je moet ergens beginnen natuurlijk! Graag wil ik ervaringen opdoen, en zo een profiel opbouwen. Indruk van anderen van mij is een serieus voorkomen en uiterlijk, dus dat soort(figuranten)rollen liggen mij van nature wellicht 't best. Echter meen ik dat ik me ook goed kan inleven in andere rollen.