Dag ik ben Gerlof. Kom uit Friesland en woon hier nog steeds met heel veel liefde. Ik ben erg van vrijheid en avontuur. Althans, zo zou men me omschrijven, omdat ik graag buiten ben. Overal en nergens, als ik maar niet te lang op een plek blijf. Ik ben altijd opzoek naar de betekenis van het alles. Ik hou dus van diepgaande gesprekken en raak gefascineerd door emoties en de werking van onze gedachten en gedrag. Ik werk zo nu en dan als trainingsacteur. Dit is acteren met een educatief doeleinde. Dit heb ik tot nu toe mogen doen bij: Meldkamer Noord Nederland, Politieacademie Drachten, NHL Stenden opleidingen (Social Work, Pedagogiek, Rechten, Tweedegraads Lerarenopleidingen). Ik kan binnen een korte tijd casussen lezen en neerzetten als acteur. Ik speel als trainingsacteur in op datgene wat de trainee wilt gaan leren. Ik ben zowel in staat om feedback vanuit de rol als vanuit de 'helicopter view' te geven. Trainingsacteren is snel schakelen, super intensief. Dit leert me om vrijwel alles te kunnen spelen.