Ik ben Amélie Noordman, en heb veel ervaring in het theater en dans. Ik heb in vele balletvoorstellingen gedanst in het Zuidplein theater. Ook speelde ik in 'KIEM' van Connie Jans danst, dansvoorstelling van lampje en heb ik opgetreden bij de opening van de Bijenkorf en de opening van de Maastunnel. Daarnaast heb ik in musicals gespeeld van De Nederlandse Musical School, denk aan lang leve de legende en O dy zeeën. Ik heb theater gemaakt bij het hofplein theater met de voorstellingen Kopstuk en Ode.