Creatieve, vrije geest, natuurtalent...denk ik! :-) Pas begonnen met figureren, wat ik al heel lang in mijn hoofd had gedaan en het beviel mij zo goed dat ik nu zin heb om door te pakken en te gaan doen wat ik al vanaf mijn jonge jaren heb geambieerd.