Ik ben Braziliaans met de Italiaanse nationaliteit. Ik ben een vrolijk, positief, creatief en eerlijk persoon. Jaren geleden werkte ik in het theater en werkte ik ook in enkele Braziliaanse films (altijd als figurant). Momenteel werk ik voor de Universiteit van Amsterdam als Digisurveillant. ¨ Plezier en positieve energie zijn mijn motto.