Ik ben dol op film en series. Daarom vind ik het heel gaaf om midden op de set te staan en deel uit te nemen van zo'n productie! Figurant zijn vind ik heel erg leuk, want je bent in het geheel gewoon onmisbaar! Dat geeft ondanks het lange wachten vaak, toch veel voldoening!